עשרות אלפים הפגינו נגד מתווה הגז: "היזמים לא צריכים רווח חזירי"

    ישראל פריי 1 Comment on עשרות אלפים הפגינו נגד מתווה הגז: "היזמים לא צריכים רווח חזירי"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עשרות אלפי בני אדם הפגינו אמש (מוצ"ש) נגד אישור מתווה הגז המתגבש בממשלה. ההפגנות נערכו במספר מוקדים ברחבי הארץ, המרכזית שבהם נערכה בכיכר הבימה בתל אביב, שם השתתפו יותר מעשרת אלפים מפגינים.

    בנוסף, בבאר שבע הפגינו מעל ל-1000 איש, בירושלים כ-500 בני אדם, בחיפה כ-400 הפגינו, בראש פינה ובזכרון יעקב הפגינו כ-300 איש ובחדרה הפגינו מעל ל-200 בני אדם.

    בהפגנה בת"א נשא דברים פרופ' ירון זליכה, ראש אגף התקציבים לשעבר, ומי שמעורר עניין רב בימים אלו בעקבות השתתפותו בתכנית "מגש הכסף" הטוענת לחשיפת מפת האינטרסים הכלכלית המעוותת, המשפיעה על חיינו. "יזמים צריכים להרוויח אבל לא רווח חזירי", כך זליכה בנאומו.

    "יש פה בעלי עסקים קטנים? יש פה מישהו שנותנים לו לנכות 300% הוצאות כמו שנתניהו נותן לתשובה? הם משקרים כשהם מדברים על 60% מס. מקסימום נקבל 15%. יזמים צריכים להרוויח אבל לא לחבור לממשלה לשוד מאורגן של הקופה הציבורית".

    במין גימיק שעשוי להזכיר את כנס התמיכה באריה דרעי ערב כניסתו לכלא, עלתה לדוכן בתו של הפרופ' זליכה שאמרה בהתרגשות: "קוראים לי נעה זליכה ואני תלמידת י'. אני והחברים שלי רואים את המלחמה שלכם ויודעים שאתם נלחמים בשבילנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למה רק עשרת אלפי? מליוני אנשים גם כן נהייתם כמו כל התקשורת השמאלנית תמשיכו לפנטז במה שאכפת לכם ותצפצפו על נתונים אמיתיים